| 28-03-2024 | 10:23
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 4

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,394
· Nieuwste lid: Asher
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
parachutes vouwen en keuren
Bert de Wijs
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 06-11-2008 00:14
Lid

Berichten: 50
Sinds: 02.09.08

Op de NZD kunnen parachutes ingeleverd worden.
Mertens Fallschirmbau (geen rigger, maar parachutefabriek) geeft op de NZD de gelegenheid parachutes in te leveren van eender welk merk. Om te laten vouwen en keuren. Heer Mertens is persoonlijk aanwezig op de NZD en brengt een grote wagen mee, waar stapels parachutes in passen.
Elke persoon en / of Club, welke de laatste jaren in de knoei zit met vouwen en keuren, kan dat bij Mertens laten doen. Hij zal graag persoonlijk alle uitleg geven.
Prijs 49,75 incl. halen op de NZD en brengen in Nederland op 1 adres. Over enige weken is er nog een ophaaldag. Teruglevering in jan/feb.
 
Dortu
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 03-12-2008 13:43
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 217
Sinds: 01.09.08

Hoi Mark,

Check je mail maar even.

Gr.
Maurits
 
Ballie
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 05-12-2008 08:18
Lid

Berichten: 93
Sinds: 02.09.08

Ik heb ook nog een Mertens chute die opnieuw gevouwen moet worden, scheelt me weer een telefoontje en een ritje naar Mertens in Duitsland. Is er nog een mogelijkheid? Op de NZD kon ik niet aanwezig zijn.

mvg Maarten
 
Peter Millenaar
#4 Bericht afdrukken
Geplaatst op 05-12-2008 16:14
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 67
Sinds: 01.09.08

Ballie schreef:
Ik heb ook nog een Mertens chute die opnieuw gevouwen moet worden, scheelt me weer een telefoontje en een ritje naar Mertens in Duitsland. Is er nog een mogelijkheid? Op de NZD kon ik niet aanwezig zijn.

mvg Maarten


Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Dus als er weer prive berichten gestuurd gaan worden; bij deze hoor ik het dan ook graag! (of zet het gewoon op het forum....)

Peter.
 
http://www.millenair.nl
Dortu
#5 Bericht afdrukken
Geplaatst op 05-12-2008 21:57
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 217
Sinds: 01.09.08

We zijn weer een inzameling aan het organiseren en we mikken op het verzamelen van de parachutes (alle merken zijn welkom) ergens halverwege januari met terugkeer begin maart. Exacte data zijn nog in overleg met Mertens. Je kunt je aanmelden door te mailen naar: of kijk op www.avibenelux.com

Maurits
Gewijzigd door Dortu op 05-12-2008 21:59
 
Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.05 seconden