| 29-03-2024 | 14:00
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,394
· Nieuwste lid: Asher
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
SZT start eigen Jeugdsponsoring ‘I Fly at Terlet’
Kilo Hotel
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 07-01-2011 00:30
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 442
Sinds: 01.09.08

Mangement SZT schreef:
Bron: SZT nieuwsbrief 113
SZT start eigen Jeugdsponsoring ‘I Fly at Terlet’
Onze Jeugdsponsoring is gelijkwaardig aan de landelijke ‘I Fly’ regeling die door een commerciële luchtvaartopleider wordt gesponsord.


Er moet toch een reden zijn dat de SZT is uitgesloten van de landelijke regeling?
Gewijzigd door Kilo Hotel op 07-01-2011 00:43
Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES
 
www.aviationservices.eu
Jan de Hulster
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 07-01-2011 07:28
Lid

Berichten: 1752
Sinds: 03.09.08

Kilo Hotel schreef:
Mangement SZT schreef:
Bron: SZT nieuwsbrief 113
SZT start eigen Jeugdsponsoring ‘I Fly at Terlet’
Onze Jeugdsponsoring is gelijkwaardig aan de landelijke ‘I Fly’ regeling die door een commerciële luchtvaartopleider wordt gesponsord.


Er moet toch een reden zijn dat de SZT is uitgesloten van de landelijke regeling?



Dan kun je je ook afvragen waarom andere clubs zijn "uitgesloten". Zie deze lijst:
https://www.zweef...icle_id=18
 
Kilo Hotel
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 07-01-2011 09:45
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 442
Sinds: 01.09.08

Jan de Hulster schreef:
Dan kun je je ook afvragen waarom andere clubs zijn "uitgesloten". Zie deze lijst:
https://www.zweef...icle_id=18


Daar zijn spelregels voor: Deelnemingsvoorwaarden voor de clubs en kandidaten
Per 8 oktober 2010 hebben de zweefvliegclubs die aan deze iFly regeling willen meewerken zich al opgegeven bij het Secretariaat van de Afdeling Zweefvliegen met vermelding van het aantal plaatsen dat zij beschikbaar hebben. Het opgeven betekent ook dat de club instemt met de Spelregels voor de iFly regeling 2011.

Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES
 
www.aviationservices.eu
Jan de Hulster
#4 Bericht afdrukken
Geplaatst op 07-01-2011 10:52
Lid

Berichten: 1752
Sinds: 03.09.08

Kilo Hotel schreef:
Jan de Hulster schreef:
Dan kun je je ook afvragen waarom andere clubs zijn "uitgesloten". Zie deze lijst:
https://www.zweef...icle_id=18


Daar zijn spelregels voor: Deelnemingsvoorwaarden voor de clubs en kandidaten
Per 8 oktober 2010 hebben de zweefvliegclubs die aan deze iFly regeling willen meewerken zich al opgegeven bij het Secretariaat van de Afdeling Zweefvliegen met vermelding van het aantal plaatsen dat zij beschikbaar hebben. Het opgeven betekent ook dat de club instemt met de Spelregels voor de iFly regeling 2011.


Nou het kan toch zijn dat de SZT zich ook niet heeft opgegeven?
Dus waarom dan veronderstellen dat ze uitgesloten worden door de KNVvl?
 
Kilo Hotel
#5 Bericht afdrukken
Geplaatst op 07-01-2011 11:06
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 442
Sinds: 01.09.08

Jan de Hulster schreef:
Kilo Hotel schreef:
Jan de Hulster schreef:
Dan kun je je ook afvragen waarom andere clubs zijn "uitgesloten". Zie deze lijst:
https://www.zweef...icle_id=18


Daar zijn spelregels voor: Deelnemingsvoorwaarden voor de clubs en kandidaten
Per 8 oktober 2010 hebben de zweefvliegclubs die aan deze iFly regeling willen meewerken zich al opgegeven bij het Secretariaat van de Afdeling Zweefvliegen met vermelding van het aantal plaatsen dat zij beschikbaar hebben. Het opgeven betekent ook dat de club instemt met de Spelregels voor de iFly regeling 2011.


Nou het kan toch zijn dat de SZT zich ook niet heeft opgegeven?
Dus waarom dan veronderstellen dat ze uitgesloten worden door de KNVvl?


Jan, volgens mij moet je je HIER ook erg thuis voelen.
Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES
 
www.aviationservices.eu
Jan de Hulster
#6 Bericht afdrukken
Geplaatst op 07-01-2011 11:28
Lid

Berichten: 1752
Sinds: 03.09.08

Kilo Hotel schreef:
Jan de Hulster schreef:
Kilo Hotel schreef:
Jan de Hulster schreef:
Dan kun je je ook afvragen waarom andere clubs zijn "uitgesloten". Zie deze lijst:
https://www.zweef...icle_id=18


Daar zijn spelregels voor: Deelnemingsvoorwaarden voor de clubs en kandidaten
Per 8 oktober 2010 hebben de zweefvliegclubs die aan deze iFly regeling willen meewerken zich al opgegeven bij het Secretariaat van de Afdeling Zweefvliegen met vermelding van het aantal plaatsen dat zij beschikbaar hebben. Het opgeven betekent ook dat de club instemt met de Spelregels voor de iFly regeling 2011.


Nou het kan toch zijn dat de SZT zich ook niet heeft opgegeven?
Dus waarom dan veronderstellen dat ze uitgesloten worden door de KNVvl?


Jan, volgens mij moet je je HIER ook erg thuis voelen.


Inderdaad leuk die link.

Grin
 
Kilo Hotel
#7 Bericht afdrukken
Geplaatst op 08-01-2011 01:25
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 442
Sinds: 01.09.08

Ruud_Holswilder schreef:
De voorwaarden zoals gepubliceerd op de SZT website


En VERGELIJK.
Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES
 
www.aviationservices.eu
Jan de Hulster
#8 Bericht afdrukken
Geplaatst op 08-01-2011 10:29
Lid

Berichten: 1752
Sinds: 03.09.08

Ruud_Holswilder schreef:
Ik denk dat een waarschuwing hier op zijn plaats is.
De korting wordt pas aan het eind van het vliegseizoen uitbetaald en je moet dan nog maar afwachten of de SZT nog wel bestaat.
Ik denk ook dat KNVvL en ABZ er goed aan zouden doen om kandidaten een waarschuwing te geven voor dit soort dubieuze praktijken.


Ik denk dat wij, die hier reageren, hier niet op de stoel van justitie moeten gaan zitten.
Tenslotte is de SZT niet veroordeeld en heeft het kort geding een jaar geleden gewonnen.
Om die reden kan deze draad m.i. dan beter naar het besloten gedeelte lijkt mij.
 
Confident
#9 Bericht afdrukken
Geplaatst op 08-01-2011 10:49
Lid

Berichten: 292
Sinds: 02.09.08

Jan de Hulster schreef:
Ruud_Holswilder schreef:
Ik denk dat een waarschuwing hier op zijn plaats is.
De korting wordt pas aan het eind van het vliegseizoen uitbetaald en je moet dan nog maar afwachten of de SZT nog wel bestaat.
Ik denk ook dat KNVvL en ABZ er goed aan zouden doen om kandidaten een waarschuwing te geven voor dit soort dubieuze praktijken.


Ik denk dat wij, die hier reageren, hier niet op de stoel van justitie moeten gaan zitten.
Tenslotte is de SZT niet veroordeeld en heeft het kort geding een jaar geleden gewonnen.
Om die reden kan deze draad m.i. dan beter naar het besloten gedeelte lijkt mij.


Klopt, je moet niet op de stoel van de rechter gaan zitten, maar de post van Ruud geldt niet als zodanig.
Waarschuwen mag namelijk.
Houdt het wel bij feiten die je kunt aantonen.
Daarbij mag gerust ook verwezen worden naar het dictatoriale regime en welke impact dat heeft gehad op een (groeiend) aantal mensen.
En abstraheer van persoonlijk voorkeuren of afkeuren.
Als je op die manier waarschuwt, gedraag je je al netter en minder laakbaar dan menig clubbestuurder in zweefvliegland!.... Hmm
 
Kees Visser
#10 Bericht afdrukken
Geplaatst op 14-01-2011 13:47
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 78
Sinds: 02.09.08

Ruud_Holswilder schreef:
Kilo Hotel schreef:
Ruud_Holswilder schreef:
De voorwaarden zoals gepubliceerd op de SZT website

En VERGELIJK.

Tenslotte nog even een vergelijking van de financiering.
Bij de iFly-regeling van EPST is het duidelijk wie de korting uiteindelijk uitbetaalt aan de iFly-deelnemers.
Bij iFly at SZT wordt niet vermeld wie de gulle gever is van deze subsidie.
Laat mij eens raden Hmm er wordt aan het eindje van het seizoen in het SZT-keukentje een klein emmertje gehouden onder het kraantje met het opschrift "kasstroom"?
Hopelijk kunnen ze tegen die tijd nog een paar druppeltjes opvangen...


Inderdaad is absoluut niet duidelijk wie de sponsor is, maar om er nu weer een raadspelletje van te makenHelpless

Wat wordt er nu gesponsord? totaal bedrag euro 3000,00.

maar wel met de mogelijkheid dat je de jongeren voor jaren aan je bindt als zweefvlieger op terlet.

en misschien is het rekensommetje van de penningmeester/boekhouder/accountant wel dat een dergelijke investering op den duur veel meer op zou kunnen leveren. investeren in je toekomst heet zoiets.

een beetje reclame en folderwerk om op scholen e.d neer te leggen kost al gauw meer dan euro 3000,00

en je verkoopt wel 10 x 30 starts die betaald moeten worden, dus de totale kosten vallen nog wel mee.

nu heb je 10 kandidaten waarvan je hoopt dat er een stel blijven hangen.

Kees Visser
PH-1404 LAK 17 AT
 
Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.10 seconden