| 24-04-2018 | 06:37
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Agenda Zweefvliegen
Klik HIER voor agenda
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,132
· Nieuwste lid: Marco1967
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Commissie sportzaken KNVvL trekt zweefvliegrecord in.
allebei
Geplaatst op 21-01-2016 11:34
Lid

Sinds: 07.10.08

Frits Urselmann schreef:
Otto Foelkel schreef:
Bier schreef:
Normale mensen beleven plezier aan een dergelijke vlucht en halen hun schouders op over de erkenning.

Jan gaat echt niet naar Zuid-Afrika om lekker te zweefvliegen.
Als dat zijn doel zou zijn, kan hij veel dichter bij huis terecht, maar in Europa vliegt hij niet of nauwelijks.

Hij wordt uitsluitend gedreven door zijn hunkering erkend en bewonderd te worden, maar beseft totaal niet, dat hij zichzelf (maar helaas ook zijn omgeving) daarmee veel schade toebrengt.

En hunkert naar rechtzaken Hilarious

Zouden jullie niet eens een keertje de verstandigste kunnen zijn en je onthouden van zinloos en kwetsend commentaar op een openbaar forum?
Het moet ergens stoppen.

Dit forum heeft zinvolle elementen maar wordt een beetje verstoord door de soap's

Ronald Rooij

Otto Foelkel
Geplaatst op 22-01-2016 02:46
Lid

Sinds: 09.11.09

allebei schreef:[quote]Frits Urselmann schreef:
Dit forum heeft zinvolle elementen maar wordt een beetje verstoord door de soap's

Het item is m.i. sowiso een soap en heeft Jan intussen besloten hem elders voort te zetten.

Jan Ritsma
Geplaatst op 24-07-2017 17:00

Lid

Sinds: 09.09.08

Voor de volledigheid wil ik naar aanleiding van de zeer recente gebeurtenissen, nog één maal op deze onverkwikkelijke zaak terugkomen. De KNVvl is inmiddels zelf tot de conclusie gekomen dat het aan mij uitgereikte zweefvliegrecord ten onrechte door de toenmalige commissie sportzaken is ingetrokken en heeft daarvoor haar excuses aangeboden.

Hier vind U de details

Eind goed al goed zal ik maar zeggen. Niet intrekken was een stuk simpeler en sympathieker geweest.
Jan Ritsma

http://home.planet.nl/~ritsm076/
Jan de Hulster
Geplaatst op 31-07-2017 14:07
Lid

Sinds: 03.09.08

Jan Ritsma schreef:
Voor de volledigheid wil ik naar aanleiding van de zeer recente gebeurtenissen, nog één maal op deze onverkwikkelijke zaak terugkomen. De KNVvl is inmiddels zelf tot de conclusie gekomen dat het aan mij uitgereikte zweefvliegrecord ten onrechte door de toenmalige commissie sportzaken is ingetrokken en heeft daarvoor haar excuses aangeboden.

Hier vind U de details

Eind goed al goed zal ik maar zeggen. Niet intrekken was een stuk simpeler en sympathieker geweest.

Gefeliciteerd met het behaalde succes!

Jan Ritsma
Geplaatst op 05-08-2017 21:19

Lid

Sinds: 09.09.08

Jan de Hulster schreef:
Jan Ritsma schreef:

Hier vind U de details

Gefeliciteerd met het behaalde succes!

Tja, ik ben er blij mee. Ik heb niet veel "behaald", het hoofdbestuur en de CSZ kwamen er zelf mee. Ik had me er verder al bij neergelegd. Het is verheugend dat de KNVvL wat zelfreinigend vermogen toont. Daar moet je respect voor hebben.

Het is eigenlijk pas een succes als men er voor wat betreft de toekomst iets van geleerd heeft.
Dat bespeur ik helaas bij het afdelingsbestuur niet. Dat het zo heeft kunnen escaleren hadden we hoofdzakelijk aan het afdelingsbestuur te danken. Die denken dat als je een probleem negeert en ontkent dat het bestaat, dit zich vanzelf oplost. Dat denken ze helaas nog steedsRealsad
Gewijzigd door Jan Ritsma op 05-08-2017 21:22
Jan Ritsma

http://home.planet.nl/~ritsm076/
Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.10 seconden