| 19-06-2018 | 12:03
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Agenda Zweefvliegen
Klik HIER voor agenda
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,156
· Nieuwste lid: veldhuizen
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Aanmelden Zweefvlieg online
Martin
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 11-06-2014 23:56
Lid

Sinds: 21.09.08

Ik schrok mij dood. Ik wilde mij aanmelden, bij die andere site, en wat schetst mijn verbazing:

Verder verklaar je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud te plaatsen, die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "Zweefvliegen-online.nl" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider. Je IP-adres wordt bij registratie en iedere post opgeslagen, waardoor we het volgen van de voorwaarden kunnen afdwingen. Je gaat ook akkoord met het feit dat "Zweefvliegen-online.nl" het recht heeft om op ieder moment een onderwerp te verwijderen, verplaatsen of sluiten. Als gebruiker sta je ook toe dat jouw opgegeven informatie in onze database wordt opgeslagen. Deze informatie wordt nooit zonder jouw toestemming aan derden doorgegeven, tenzij een rechter hierom vraagt. Noch "Zweefvliegen-online.nl", noch phpBB zijn verantwoordelijk als je gegevens door een forumhack toch openbaar gemaakt zouden worden.

Martin
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 00:03
Lid

Je bent online.

Otto Foelkel
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 01:55
Lid

Sinds: 09.11.09

Een regel uit een posting van betreffende webmaster op Zweefportaal:

Max en Wolvert, ook mijn felicitaties

Iemand feliciteren en gelijktijdig trachten zijn prestatie onderuit te halen, is pure huichelarij en om die reden bezoek ik dat forum nooit.

Jan Ritsma
#4 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 10:08

Lid

Sinds: 09.09.08

Otto Foelkel schreef:
Een regel uit een posting van betreffende webmaster op Zweefportaal:

Max en Wolvert, ook mijn felicitaties!

Iemand feliciteren en gelijktijdig trachten zijn prestatie onderuit te halen, is pure huichelarij en om die reden bezoek ik dat forum nooit.

Beste Otto, ongeacht welke fouten een webmaster op zweefportaal ook moge hebben, het kan jou nimmer het recht geven iemand voor huichelaar uit te maken.

Toen ik schreef dat het vliegen van een record een echte prestatie was, beweerde jij dat records gekocht werden.
Een minderwaardigere manier om het vliegen van records onderuit te halen is nauwelijks denkbaar. Nu beweer je met betrekking tot een record dat er sprake is van een "prestatie" en dat een felicitatie valt onder huichelarij.

Er zijn wat minder prettige termen die van toepassing zijn op dit soort manieren van handelen.
Niet bevorderlijk voor je geloofwaardigheid.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 12-06-2014 10:09
Jan Ritsma

http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
Otto Foelkel
#5 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 13:16
Lid

Jan Ritsma schreef:
Toen ik schreef dat het vliegen van een record een echte prestatie was, beweerde jij dat records gekocht werden.

Je moet mijn woorden niet uit zijn verband trekken.

Je vergeet het woord "meer" te vermelden, waarmee ik aangaf, dat dit soort recordpogingen met hoge kosten gepaard gaan, die slechts weinig zweefvliegers kunnen opbrengen. Dat geeft de betrekkelijkheid van dit soort records aan, daar ze slechts gevlogen kunnen worden door mensen met veel tijd en geld. Als je werkelijk wilt bewijzen hoe goed je kunt vliegen, moet je met de NK meedoen.

kobus
#6 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 19:45
Lid

Sinds: 17.04.09

Jan, jij zegt dat Otto niet het recht heeft iemand voor huichelaar uit te maken, maar hij maakte ook niemand voor huichelaar uit. Hij noemde "iemand feliciteren en gelijktijdig trachten zijn prestatie onderuit te halen" huichelarij. Ik zie hier wel een verschil.

Jan Ritsma
#7 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 20:03

Lid

kobus schreef:
Ik zie hier wel een verschil.

Als je het zo wil spelen, dan zal je ook wel inzien dat ik nergens heb gezegd dat Otto iemand voor huichelaar uitmaakte. Ik zei slechts dat een bepaald feit hem het recht niet kon geven. Ik zie hier wel een verschil.
Jan Ritsma

kobus
#8 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 20:08
Lid

Beste Otto, ongeacht welke fouten een webmaster op zweefportaal ook moge hebben, het kan jou nimmer het recht geven iemand voor huichelaar uit te maken.

wat staat hier dan?

Otto Foelkel
#9 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 20:37
Lid

Jan Ritsma schreef:

Dat recht heb ik wel degelijk Jan en wie de schoen past trekke hem aan.

Jan Ritsma
#10 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 20:48

Lid

kobus schreef:

wat staat hier dan?

Ik zal het je nog één keer uitleggen in Jip en Janneke taal en dan houd ik het voor gezien.

Als ik tegen jou zeg dat jij onder bepaalde omstandigheden niet het recht hebt om iemand dood te schieten.
betekent dat dan dat ik zeg dat je dat al gedaan hebt? Denk diep na....
Jan Ritsma

Fuchur
#11 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 20:55
Superbeheerder

Sinds: 26.08.12

Jan Ritsma schreef:
... en dan houd ik het voor gezien.

Amen Flower

frank.schellenberg.nl
kobus
#12 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 20:57
Lid

Ik zal het je nog één keer uitleggen in Jip en Janneke taal en dan houd ik het voor gezien.

Op Zweefportaal?Tup

Overigens schat je me op taalkundig niveau erg laag in. Verkeerde inschatting.
Gewijzigd door kobus op 12-06-2014 21:01

Jan Ritsma
#13 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 21:04

Lid

kobus schreef:

Op Zweefportaal?Tup

Overigens schat je me op taalkundig niveau erg laag in. Verkeerde inschatting.

Als je gelijk hebt en dit inderdaad een verkeerde inschatting is, dan zal je in staat zijn te beseffen dat je het er in de voorgaande postings wel naar gemaakt hebt
Jan Ritsma

Fuchur
#14 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 21:08
Superbeheerder

Sinds: 26.08.12

Fuchur schreef:
Jan Ritsma schreef:

Amen Flower

Helaas ... Realsad

frank.schellenberg.nl
kobus
#15 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 21:09
Lid

Als je gelijk hebt en dit inderdaad een verkeerde inschatting is, dan zal je in staat zijn te beseffen dat je het er in de voorgaande postings wel naar gemaakt hebt

Ik zie dat niet zo, maar ik stop er mee. Ben bang dat ik me tot jouw niveau ga verlagen.

Dag Jan.

Jan Ritsma
#16 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 21:35

Lid

kobus schreef:

Ik zie dat niet zo.

quod erat demonstrandum
Jan Ritsma

davidh
#17 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 21:41
Lid

Sinds: 03.11.08

Fuchur schreef:
Fuchur schreef:
Jan Ritsma schreef:

Amen Flower

Helaas ... Realsad

Frank, je hebt zeker tijd over nadat Gilze een maandje dicht is?
blipmaps.nl | prosoar.de | lk8000.it | www.zweefvlieg.ne... | http://www.soarin...viewer.php

Martin
#18 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 22:36
Lid

Waarom heb ik deze draad gestart? Ik dacht dat de genoemde website een goed podium was om iemand aan te bieden. Bijv. aan iemand die aan het afkikken was/is van querulantisme. Maar dat is geen optie, je mag van de webmaster helemaal niets in dat verband, zie wat je moet verklaren voor registratie. Daar ben ik van geschrokken.

Het hoort hier niet thuis, maar wie zit er achter die site? Wie betaalt dat enzv en waar kan je terecht als je een klacht hebt over de webmaster enz.? Is daar enige info over te vinden? Onafhankelijk? Je bent ben toch afhankelijk van de grillen van de webmaster, hij grijpt niet als hij dat zou moeten, sterker nog hij schept er zelfs genoegen in om zelf niet te voldoen aan de eisen die hij bij de registratie stelt heb ik meerdere malen waargenomen.

jaspergrannetia
#19 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 23:15
Lid

Sinds: 17.12.08

Jan Ritsma

www.zweefvlieg.net/7500.jpg
Gewijzigd door jaspergrannetia op 12-06-2014 23:16
Jasper Grannetia
Aero Club Salland
Haagse Onderlinge Ophaal Ploeg (HOOP)
Actief lid van zweefportaal.nl
Passief lezer van zweefvliegenonline.nl

Mountains Rock!

Jan Ritsma
#20 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-06-2014 23:46

Lid

Martin schreef:
Waarom heb ik deze draad gestart? Ik dacht dat de genoemde website een goed podium was om iemand aan te bieden. Bijv. aan iemand die aan het afkikken was/is van querulantisme. Maar dat is geen optie, je mag van de webmaster helemaal niets in dat verband, zie wat je moet verklaren voor registratie. Daar ben ik van geschrokken.

Aardig dat je hier het Forum van Zweefvliegenonline aanbeveelt en vertelt dat je dacht dat het een goed podium is. Dat is het inderdaad.
De voorwaarden worden bij de installatie van een PHPBB forum geleverd. De webmaster kan die naar believen aanpassen, maar bij zweefvliegenonline is dat niet of nauwelijks gebeurd. Criminelen hebben de neiging te schrikken van de voorwaarden omdat die wetsovertredingen verbieden, iets waar tuig i.h.a. alergisch voor is.

Martin schreef:
Het hoort hier niet thuis, maar wie zit er achter die site? Wie betaalt dat enzv en waar kan je terecht als je een klacht hebt over de webmaster enz.? Is daar enige info over te vinden? Onafhankelijk? Je bent ben toch afhankelijk van de grillen van de webmaster, hij grijpt niet als hij dat zou moeten, sterker nog hij schept er zelfs genoegen in om zelf niet te voldoen aan de eisen die hij bij de registratie stelt heb ik meerdere malen waargenomen.

Zoals ik al aangaf, verbieden de voorwaarden wetsovertredingen. Als de webmaster hiertegen niet in zou grijpen, dan staat je de weg open voor het doen van aangifte bij de OvJ. De website wordt gesteund en betaald door één of meer enthousiaste zweefvliegers en is onafhankelijk van welke instellng, zoals: club, KNVvL, bedrijf dan ook. Het lidmaatschap is gratis
Er wordt wel gemodereerd. Niet om bezoekers de mond te snoeren, maar om het forum leesbaar te houden en het overzicht te bevorderen. Lieden die er duidelijk slechts op uit zijn om het forum te beschadigen, door het onleesbaar te maken, alleen plaatjes te posten of emoticons, leestekens, etc., worden na herhaalde waarschuwing verwijderd.
Jan Ritsma

Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.29 seconden