| 16-04-2024 | 12:53
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 3

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,396
· Nieuwste lid: Karel Gerritse
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
De Juniorenwedstrijd is aan de gang
Bart
#41 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 11:55
Lid

Berichten: 66
Sinds: 03.09.08

http://www.psycho...cisten.htm

Maar voor mij persoonlijk werkt het beter ze te negeren
 
Jan Ritsma
#42 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 12:33
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

Bart schreef:
http://www.psycho...cisten.htm

Maar voor mij persoonlijk werkt het beter ze te negeren


Bart (Renckens neem ik aan) , ik vind het naar voor je dat je op allerlei sites in de psychiatrische hoek van internet om hulp loopt te zoeken voor je problemen. Hier ben je echt verdwaald. Neem contact op met je huisarts, die helpt je vast naar alle tevredenheid verder.
Succes!
Gewijzigd door Jan Ritsma op 10-08-2015 12:34
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
dchoeben
#43 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 13:11
Lid

Berichten: 51
Sinds: 23.09.14

ik ben die vervuiling van het forum zat!
inderdaad negeren en ik roep iedereen op dat ook te doen!!
 
Jan Ritsma
#44 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 13:41
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

dchoeben schreef:
ik ben die vervuiling van het forum zat!

Ik heb er ook genoeg van. (zat is zo plat).
dchoeben schreef:
inderdaad negeren en ik roep iedereen op dat ook te doen!!


Prima. de eerste vervuiler is weg!! Nog niet 1 posting aangaande het onderwerp hier van hem gezien.
Verder nodig ik iedereen uit om deze draad na te lezen en rustig te bekijken wie telkens weer het onderwerp lopen te vervuilen in een ultieme poging om mij als persoon onderuit te halen. dat zijn steeds weer de zelfden.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 10-08-2015 13:55
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
Jan Ritsma
#45 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 15:03
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

Nog wat achtergrond informatie voor de lezer die niet zo op de hoogte is van de namen en functies van diverse posters in deze draad;

Nuff said, Marco Vermeer, degene die mij met lieve Jan aansprak en in een sarcastisch stukje dat eindigde in een scheldpartijtje meedeelde dat hij niet van plan was op de vragen over de geldstromen bij de commissie wedstrijden en selectie te antwoorden, is een KNVvL official. Hij is lid van voornoemde commissie en is daar de man van financiele zaken. Jammer en verontrustend, dat iemand van de KNVvL meent tegen een lid dat vraagt om openheid van zaken, zo van leer te moeten trekken.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 10-08-2015 15:40
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
arjanvd
#46 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 15:43
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 369
Sinds: 03.09.08

Jan Ritsma schreef:
dchoeben schreef:
ik ben die vervuiling van het forum zat!

Ik heb er ook genoeg van. (zat is zo plat).
dchoeben schreef:
inderdaad negeren en ik roep iedereen op dat ook te doen!!


Prima. de eerste vervuiler is weg!! Nog niet 1 posting aangaande het onderwerp hier van hem gezien.
Verder nodig ik iedereen uit om deze draad na te lezen en rustig te bekijken wie telkens weer het onderwerp lopen te vervuilen in een ultieme poging om mij als persoon onderuit te halen. dat zijn steeds weer de zelfden.


Het onderwerp ging toch over de Juniorenwedstrijd?
Jammer dat geinteresseerden in deze leuke wedstrijd en zweefvliegen steeds tegen dit geneuzel aanlopen, geen reclame voor onze mooie sport.

Voor persoonlijke vetes en frustraties is toch dat andere (onafhankelijke) forum? Waarom dan toch steeds hier opnieuw beginnen? Te weinig bezoekers?
Arjan van Dijk
Venlo Eindhoven ZweefvliegClub
 
kobus
#47 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 15:56
Lid

Berichten: 74
Sinds: 17.04.09

Arjan van Dijk:

Clap
 
Jan Ritsma
#48 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 17:48
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

arjanvd schreef:

Het onderwerp ging toch over de Juniorenwedstrijd?


Klopt Arjan. en als je even de moeite neemt om te tellen, dan zal je zien dat de meeste postings die op dit onderwerp betrekking hebben, van mijn hand zijn

arjanvd schreef:
Jammer dat geinteresseerden in deze leuke wedstrijd en zweefvliegen steeds tegen dit geneuzel aanlopen, geen reclame voor onze mooie sport.


Helemaal met je eens. Maar het zijn echt die figuren die hier rondhangen die telkens ieder ondewerp aangrijpen om hun frustratie te uiten over allerlei zaken die er niets mee te maken hebben en telkens als ik weer ver het onderwerp begin toch weer zonodig moeten terugvallen op hun eigen frustraties.

arjanvd schreef:
Voor persoonlijke vetes en frustraties is toch dat andere (onafhankelijke) forum? Waarom dan toch steeds hier opnieuw beginnen? Te weinig bezoekers?

Ik ken geen site die speciaal voor frustraten is opgericht, maar als die bestaat dan zou het inderdaad prettig zijn als die stalkers daarheen verhuizen.
Gewijzigd door Jan Ritsma op 10-08-2015 17:50
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
GerritKnoop
#49 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 20:35
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 64
Sinds: 04.09.08

Jan Ritsma schreef:

arjanvd schreef:
Voor persoonlijke vetes en frustraties is toch dat andere (onafhankelijke) forum? Waarom dan toch steeds hier opnieuw beginnen? Te weinig bezoekers?

Ik ken geen site die speciaal voor frustraten is opgericht, maar als die bestaat dan zou het inderdaad prettig zijn als die stalkers daarheen verhuizen.


Je verwijst toch telkens in elke post naar die site die je zgn. niet kent!
Gerrit Knoop
VEzc
 
Jan Ritsma
#50 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 20:46
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

GerritKnoop schreef:


Je verwijst toch telkens in elke post naar die site die je zgn. niet kent!


Dag Gerrit,
Kan je hier nog even antwoord op geven?

GerritKnoop schreef:
Beste Jan,
Je hebt het over "schofferen". En jij wilt niet geschoffeerd worden. Maar jij doet niets anders. Ik lees hier weer voor de zoveelste keer aantijgingen naar personen. Hoe onbeschoft kun je zijn.



Beste Gerrit,
Kun je even aangeven wie ik hier van wat beschuldig?
Verder worden er op deze wereld veel mensen dagelijks van zeer uiteenlopende zaken beschuldigd. Kan je even aangeven of je dat altijd onbeschoft vindt en zo niet, wanneer dat wel of niet onbeschoft is volgens jou?
Dan weten we tenminste war we over praten want je opmerking is nogal vaag.
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
GerritKnoop
#51 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 20:52
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 64
Sinds: 04.09.08

Jan Ritsma schreef:
Beste Gerrit, zou je hier nog even antwoord op willen geven?

GerritKnoop schreef:
Beste Jan,
Je hebt het over "schofferen". En jij wilt niet geschoffeerd worden. Maar jij doet niets anders. Ik lees hier weer voor de zoveelste keer aantijgingen naar personen. Hoe onbeschoft kun je zijn.



Beste Gerrit,
Kun je even aangeven wie ik hier van wat beschuldig?
Verder worden er op deze wereld veel mensen dagelijks van zeer uiteenlopende zaken beschuldigd. Kan je even aangeven of je dat altijd onbeschoft vindt en zo niet, wanneer dat wel of niet onbeschoft is volgens jou?
Dan weten we tenminste war we over praten want je opmerking is nogal vaag.


Nee Jan, dat ga ik je niet aangeven. Zou je wel willen he?
Ik laat me overigens niet door jou uit de tent lokken en ik ga al helemaal niet met jou een zinloze discussie voeren.
Als je echt niet snapt wat ik bedoel, dan ben je volgens mij stekeblind of stokdoof of je hebt een hele dikke plank voor je hoofd.
Gerrit Knoop
VEzc
 
Otto Foelkel
#52 Bericht afdrukken
Geplaatst op 10-08-2015 23:08
Lid

Berichten: 1414
Sinds: 09.11.09

GerritKnoop schreef:
Als je echt niet snapt wat ik bedoel, dan ben je volgens mij stekeblind of stokdoof of je hebt een hele dikke plank voor je hoofd.

Waar "of" staat, dekt "en" de lading beter, maar het blijft verspilde energie...
 
Jan Ritsma
#53 Bericht afdrukken
Geplaatst op 11-08-2015 06:59
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

GerritKnoop schreef:
Jan Ritsma schreef:
Beste Gerrit, zou je hier nog even antwoord op willen geven?

GerritKnoop schreef:
Beste Jan,
Je hebt het over "schofferen". En jij wilt niet geschoffeerd worden. Maar jij doet niets anders. Ik lees hier weer voor de zoveelste keer aantijgingen naar personen. Hoe onbeschoft kun je zijn.



Beste Gerrit,
Kun je even aangeven wie ik hier van wat beschuldig?
Verder worden er op deze wereld veel mensen dagelijks van zeer uiteenlopende zaken beschuldigd. Kan je even aangeven of je dat altijd onbeschoft vindt en zo niet, wanneer dat wel of niet onbeschoft is volgens jou?
Dan weten we tenminste war we over praten want je opmerking is nogal vaag.


Nee Jan, dat ga ik je niet aangeven. Zou je wel willen he?
Ik laat me overigens niet door jou uit de tent lokken en ik ga al helemaal niet met jou een zinloze discussie voeren.


Smile Hahaha, daar sta je nou Gerrit, met je wilde beschuldigingetjes waarvan, als je om een voorbeeld gevraagd wordt al direct met je mond vol tanden staat. Ik wist best dat je er geen antwoord op kon geven, en wilde slechts dat aan de lezers hier demonstreren

GerritKnoop schreef:
Als je echt niet snapt wat ik bedoel, dan ben je volgens mij stekeblind of stokdoof of je hebt een hele dikke plank voor je hoofd.


Ja hoor Gerrit, zoet maar Comfort dit onbeschofte scheldpartijtje was ook te verwachten. Wat blijft je anders over he, als je zo in je hemd staat?

Dat was dan de tweede topicverstoorder die afgaat door de zijdeur. Het schiet op.
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
Otto Foelkel
#54 Bericht afdrukken
Geplaatst op 11-08-2015 21:18
Lid

Berichten: 1414
Sinds: 09.11.09

www.animaatjes.nl/plaatjes/a/agressief/agressie28.gif
 
kobus
#55 Bericht afdrukken
Geplaatst op 11-08-2015 22:19
Lid

Berichten: 74
Sinds: 17.04.09

Jan, volgens mij heb je hiermee echt wel de grens van wellevendheid overschreden.
Schaam je
 
Jan Ritsma
#56 Bericht afdrukken
Geplaatst op 11-08-2015 22:32
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

kobus schreef:
Jan, volgens mij heb je hiermee echt wel de grens van wellevendheid overschreden.
Schaam je


Je hebt gelijk Kobus. We kunnen die stalker het beste negeren. Reactie verwijderd.
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
JoostvV
#57 Bericht afdrukken
Geplaatst op 11-08-2015 23:36
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 28
Sinds: 29.09.08

Otto, bedankt voor de tip laats in een ander draadje. Ik zal niet meer zeuren.

Na het lezen van deze zeer amuserende soap kan ik haast niet wachten tot morgen. Nog een paar uurtjes slapen. Stel mij alsjeblieft niet teleur mannen!

Met vriendelijke Groet,
Joost van VeelenGrin

 
Kilo Hotel
#58 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-08-2015 01:02
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 442
Sinds: 01.09.08

Otto Foelkel schreef:
www.animaatjes.nl/plaatjes/a/agressief/agressie28.gif


i62.tinypic.com/2hpuhde.jpg

Tot 1 september 10% korting Otto!
Kees Hordijk
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
KEES AERO NAUTICAL SERVICES
 
www.aviationservices.eu
Otto Foelkel
#59 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-08-2015 05:51
Lid

Berichten: 1414
Sinds: 09.11.09

JoostvV schreef:
Otto, bedankt voor de tip laats in een ander draadje. Ik zal niet meer zeuren.

Na het lezen van deze zeer amuserende soap kan ik haast niet wachten tot morgen. Nog een paar uurtjes slapen. Stel mij alsjeblieft niet teleur mannen!

Met vriendelijke Groet,
Joost van VeelenGrin


Maar helaas een soap met een gevaarlijk kantje, Joost.

Jan richt zijn agressie op mensen die belangeloos veel tijd besteden aan het organiseren van wedstrijden, het controleren van recordaanvragen en alles wat daarmee samenhangt.

Als een splijtzwam vergiftigt hij dit forum met schijnbaar valide argumenten, die echter een gemaskeerd doel dienen, dat niet door iedereen herkend wordt....
 
Jan Ritsma
#60 Bericht afdrukken
Geplaatst op 12-08-2015 07:25
Avatar van gebruiker

Lid

Berichten: 1621
Sinds: 09.09.08

Otto Foelkel schreef:

Maar helaas een soap met een gevaarlijk kantje, Joost.

Jan richt zijn agressie op mensen die belangeloos veel tijd besteden aan het organiseren van wedstrijden, het controleren van recordaanvragen en alles wat daarmee samenhangt.

Als een splijtzwam vergiftigt hij dit forum met schijnbaar valide argumenten, die echter een gemaskeerd doel dienen, dat niet door iedereen herkend wordt....


De enige die hier gif spuit met een gemaskeerd doel is Otto Foelkel.
Hij dreigde mij binnen de zweefvliegerij kapot te maken, als ik niet een geldbedrag aan hem zou overmaken.
Dat is afpersing en daar ben ik niet gevoelig voor. De achtergronden zijn door mij in dit forum openlijk gepubliceerd.
Otto staat nu dus met lege handen.

Als mijn on topic argumenten ¨schijnbaar valide¨ zouden zijn, dan zou Otto geen enkele moeite hebben die in het aangezicht van alle hier aanwezige forumbezoekers door te prikken met valide argumenten.
Het is kwalijk dat hij in een zweefvliegforum doorlopend de gelegenheid krijgt postings te droppen die niets met het onderwerp te maken hebben en ook niets met de zweefvliegerij, maar slechts met afpersing.

Mijn doelen zijn niet gemaskeerd.
Mijn doel is een eerlijk objectief selectiesysteem voor de topvliegers.
Mijn doel is een financieel transparante KNVvL
Mijn doel is een faire arbitrageregeling voor als een lid bezwaar maakt tegen de manier waarop hij behandeld is.

Daar is, in tegenstelling tot het doel van Otto, niets schimmigs, of gemaskeerds aan.
Jan Ritsma

 
http://www.zweefvliegenonline.nl/kpn/
Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.21 seconden