| 18-01-2018 | 08:43
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 3

· Leden online: 1
Maurits

· Totaal aantal leden: 2,132
· Nieuwste lid: Marco1967
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Webmaster deze jaarwisseling vroeg in de lorem
Jan Ritsma
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-12-2015 05:43

Lid

Sinds: 09.09.08

Waarom worden Emails aan de afdeling niet inhoudelijk beantwoord? Het onderstaande kan een hoop verklaren natuurlijk.

www.zweefvliegenonline.nl/files/blooper.jpg

Zet 'm op Ben, neem nog een slok. Proost!!

Klik op het plaatje voor een vergroting.
Jan Ritsma

http://home.planet.nl/~ritsm076/
Fuchur
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-12-2015 10:33
Superbeheerder

Sinds: 26.08.12

Oeps een tik vaut. Lima Bravo!
CU under the Cu
-------------------------
Frank Schellenberg
GLC Illustrious

Zweefportaal gebruikersvoorwaarden

frank.schellenberg.nl
dick kemp
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-12-2015 13:04
Lid

Sinds: 02.09.08

Fuchur schreef:
Oeps een tik vaut. Lima Bravo!

Nee hoor, het klopt exact; ik heb dit jaar drie keer een mail gestuurd en geen enkel antwoord gehad.

Jan Ritsma
#4 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-12-2015 15:00

Lid

Sinds: 09.09.08

Ben heeft een half uurtje geleden van januari december gemaakt.
Het stond echter al twee weken zo op de nieuwspagina. Kennelijk valt het niemand op of het afdelingsbureau open of dicht is en evenmin wat de webmaster hier op zijn site schrijft.

Misschin een tip voor het komende jaar en kan er in deze hoek iets bespaard worden. Dat geld kan dan gebruikt worden voor de uitgave van de gedrukte Thermiek. Hmm
Jan Ritsma

http://home.planet.nl/~ritsm076/
Jan de Hulster
#5 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-12-2015 18:02
Lid

Sinds: 03.09.08

Jan Ritsma schreef:
Het stond echter al twee weken zo op de nieuwspagina. Kennelijk valt het niemand op of het afdelingsbureau open of dicht is en evenmin wat de webmaster hier op zijn site schrijft.

Misschin een tip voor het komende jaar en kan er in deze hoek iets bespaard worden. Dat geld kan dan gebruikt worden voor de uitgave van de gedrukte Thermiek. Hmm

Het was mij al 2 weken geleden opgevallen.
En ik denk velen.
Smile

kobus
#6 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-12-2015 19:06
Lid

Sinds: 17.04.09

Jan Ritsma schreef:
Waarom worden Emails aan de afdeling niet inhoudelijk beantwoord? Het onderstaande kan een hoop verklaren natuurlijk.

www.zweefvliegenonline.nl/files/blooper.jpg

Zet 'm op Ben, neem nog een slok. Proost!!

Klik op het plaatje voor een vergroting.

Een lapsus calami kan iedereen overkomen. Om nu meteen te insinueren dat er drank in 't spel is, gaat me wat ver.......

Kilo Hotel
#7 Bericht afdrukken
Geplaatst op 01-01-2016 00:49

Lid

Sinds: 01.09.08

Jan Ritsma schreef:

Over de beschikbaarheid kan ik niet oordelen. Wel kan ik feitelijk vaststellen dat het bestuur geen enkele snelheid in voortzetting van Thermiek zet. Als zoethoudertje een week voor de ALV een flutenquête naar de leden sturen is blijkbaar het enige dat dit bestuur op kan brengen. Misschien reden om met de ingang van dit jaar het bestuur wat peper in de ....... en meer voortvarendheid toe te wensen.
Gewijzigd door Kilo Hotel op 01-01-2016 00:54
Kees Hordijk
Peetair/TMG-vliegschool EHHV
Aeroclub EHHV
Vereniging Historische Zweefvliegtuigen
Kees Aero Nautical Services

www.aviationservices.eu
Fuchur
#8 Bericht afdrukken
Geplaatst op 01-01-2016 10:49
Superbeheerder

Sinds: 26.08.12

Kilo Hotel schreef:
Jan Ritsma schreef:

Over de beschikbaarheid kan ik niet oordelen. Wel kan ik feitelijk vaststellen dat het bestuur geen enkele snelheid in voortzetting van Thermiek zet. Als zoethoudertje een week voor de ALV een flutenquête naar de leden sturen is blijkbaar het enige dat dit bestuur op kan brengen. Misschien reden om met de ingang van dit jaar het bestuur wat peper in de ....... en meer voortvarendheid toe te wensen.

Hoewel ik graag zo midwinter echte thermiek ervaar ipv een gedrukte. Hoop ik dat ons blad weer zal verschijnen.

Echter hoop ik dat het bestuur toch echt met besturen bezig is! En aangezien de wereld om ons heen verandert dat dat met name naar buiten gericht is.

Maar op een tick vaut reageren nu al 6 zweefvliegers.
Op deze post van Sieb... 0... #zorgelijk
CU under the Cu
Frank Schellenberg
GLC Illustrious

Zweefportaal gebruikersvoorwaarden

frank.schellenberg.nl
Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.12 seconden