| 29-03-2024 | 07:17
Navigatie
Sponsors Kernploeg
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 2,394
· Nieuwste lid: Asher
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Gezocht: locatie oor theorie-examens
TonS
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 27-01-2018 21:13
Lid

Berichten: 566
Sinds: 08.10.08

Afgelopen najaar hebben we voor het eerst de theorie-examens voor GPL/LAPL-S op één centrale locatie gehouden. We hebben toen gebruik gemaakt van een commerciële aanbieder met een dito prijs.
We zijn nu aan het onderzoeken of dat ook goedkoper kan zodat we de tarieven voor het theorie-examen laag kunnen houden. Denk bijvoorbeeld aan een school (aula of gymzaal of zo).
We zoeken een examenruimte met plaats voor maximaal 100 kandidaten inclusief tafeltjes en stoelen in examenopstelling in het midden van het land (bijvoorbeeld regio Utrecht, maar richting Arnhem is ook OK).
Examens zijn drie keer per jaar op een zaterdag van ongeveer 9 tot 16. 00 uur.
Het hoeft niet gratis te zijn. Het kan bijvoorbeeld voor een school best een aardige bijverdienste om drie keer per jaar op een zaterdag een centje bij te verdienen.

Heb je een tip? Dan hoor ik dat graag via een PB.
 
stibbe
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 28-01-2018 16:09
Lid

Berichten: 29
Sinds: 22.07.10

Ijsbaan Vechtse banen Utrecht naast het cbr. Examen ruimte prima neem daar ook examens af namens Cbr. Er is tevens een wachtruimte.
Prijzen ken ik niet .

Succes

Godfried
 
TonS
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 30-01-2018 00:12
Lid

Berichten: 566
Sinds: 08.10.08

stibbe schreef:
Ijsbaan Vechtse banen Utrecht naast het cbr. Examen ruimte prima neem daar ook examens af namens Cbr. Er is tevens een wachtruimte.
Prijzen ken ik niet .

Succes

Godfried


Was een goede tip.
Na een telefoontje daarnaartoe werd ik we doorverwezen naar een sportzaal aan de overkant van de straat met een interessant tarief.
Thx!
 
Deel onderwerp met:

Spring naar forum:
Verwerkingstijd: 0.04 seconden