Onderwerp: Zweefportaal - Alles over zweefvliegen :: Ervaringen bij onderdelen bestellen bij Schempp-Hirth

Geplaatst door huininkk op 19-02-2016 22:10
#4

We hebben vorig jaar aan het einde van het seizoen via Sikko een tank met toebehoren voor een Discus BT besteld. Opgegeven levertijd is niet gehaald, sterker nog, van geen enkele partij (sikko of SH) enig bericht. Zelf maar de telefoon gepakt en gebeld. De verantwoordelijk persoon aan de lijn gekregen en dat was niet eenvoudig. Ik kreeg alleen de opmerking dat regelmatig contact te zoeken niet ervoor zal zorgen dat er sneller geleverd gaat worden. Sikko had namelijk ook al gebeld met adamowski van ersatzeile...Hij zou naar sterk aandringen aan mijn kant nog wel een keer bellen met de toeleverancier. Hij zou daarna laten weten wat de levertijd zou worden. Niks meer gehoord.

Deze week bericht gekregen dat het begin maart moet gaan worden! Eerst zien dan geloven

Kortom ongelofelijk dat ze bij SH zo kunnen en willen werken. Ik kan me voorstellen dat het lastig is onderdelen te leveren van een toestel uit 1989, maar een beetje communicatie zou het een stuk acceptabeler maken

Ben benieuwd of er meer dit soort ervaringen zijn.