Onderwerp: Zweefportaal - Alles over zweefvliegen :: Eisen overlandvlucht LAPL

Geplaatst door Jan de Hulster op 04-08-2017 19:10
#19

Kerstens schreef:
TonS schreef:
Mee eens Jan, dat is de intentie zoals ik die ook zie. Dat komt in feite overeen met de 50km voor het D brevet.
Maar ik lees de noodzaak om op het aankomstpunt ook te landen niet. Dus lekker 100km retour zou ik ook goedkeuren.


Volgens mij hoef je voor ILenT niet buiten te landen, of op een vliegveld.

Ik had 1 regel logboekje, EHTL-Broken Hoxfeld-buiten bij Emmerich als "bewijs" voor de overlandvlucht mee gestuurt. Dat, keerpunt 50+ uit, was blijkbaar genoeg.


nou dat maakt het dan lekker makkelijk, een keerpunt > dan 50 km is dan blijkbaar voor IL&T voldoende voor de huidige GPL houders zonder enige verdere overland.

Gewijzigd door Jan de Hulster op 04-08-2017 22:37